Fest i dagarna tre


Kommentarer
Postat av: Mats

Så där ja.. Nu är det ännu roligare att följa bloggen när alla bilder kommer från din kamera.. Hehe!

Och kul verkar grabbarna ha haft!

2009-09-14 @ 20:12:50
Postat av: Fru P

Mats - Nu är du allt orättvis...det var ju bara i början jag var och tog lite bilder från en annan kamera...typ din och Malins kamera ;-)



Jag är så nyfiken, hade jag skrivit fel tid på inbjudan eller var det Malin som hittade på en egen tid?

2009-09-16 @ 21:08:14
Postat av: Moster Hellan

Haha.. Älskar olles utspel. Arg som ett bi, sur som en citron, söt som en sovande trollunge :D



Bilden när han sover och sitter på knappgungan är ju en kopia av dig syrran när du var liten !



Jisses, vad ni höjer standarden på kalasen! Undrar vad som händer nästa gång (måste bli häftigare och häftigare) Alva 12 år= klättring på mount everest eller ett djungeläventyr (med kändisar)



Blir spännande, hoppas man blir bjuden någon gång! :D



2009-09-17 @ 21:20:53
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Mallan

Eh.. jag måste nog tyvärr erkänna att det var jag som hade hittat på lite. Skyller på tidspolisen i mig. Ville ju inte riskera att utsätta barnen för att komma för sent till årets viktigaste happening!

2009-09-19 @ 11:10:15
Postat av: FruP

Malin - ja nog är det bättre att komma lite tidigt än göra som jag och råka glömma bort M:s flyttade kalas som visst var igår. Där tappade jag allt några mammapoäng...:(

2009-09-19 @ 17:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0